Általános Szerződési Feltételek

A visionandshine.hu, eletedmerfoldkove.hu, csakazidodveges.hu és rajtadall.hu weboldal (továbbiakban: „Webáruház”, weboldal) a Vision And Shine Kft. tulajdona, az áruházat a Vision And Shine Kft. üzemelteti (továbbiakban: „Üzemeltető”).

Ezúton szeretnénk megkérni potenciális vásárlóinkat, felhasználóinkat, olvassák el figyelmesen jelen általános szerződési feltételeinket (ÁSZF), és ha minden pontjával egyetértenek, magukra nézve kötelezőnek ismerik el, csak abban az esetben vegyék igénybe szolgáltatásainkat.

Szerződésünk kizárólag elektronikus formában kerül elfogadásra és megkötésre, nem minősül írásba foglalt szerződésnek, nem kerül egyedileg iktatásra, továbbá postázásra, valamint magatartási kódexre nem utal.

A működéssel, termékeink megrendelési és szállítási feltételeivel, folyamatával kapcsolatban felmerülő kérdésekkel a Webáruház honlapján megadott elérhetőségeinken és jelen Általános Szerződési Feltételekben tudunk rendelkezésére állni.

Üzemeltető adatai:

  • Cégnév: Vision And Shine Korlátolt Felelősségű Társaság
  • Székhely: 1119 Budapest, Andor utca 21.
  • Adószám: 24279732-2-43
  • Cégjegyzékszám: 13-09-189478
  • Cégbejegyző Hatóság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
  • Szerződés és kapcsolattartás nyelve: magyar
  • Elektronikus elérhetőség, ügyfélszolgálat: info [kukac] visionandshine.hu
  • Telefonszám: +36-70/4250430
    Bankszámlaszám: CIB Bank Zrt.10701520-67849314-51100005

Hírlevél, Direkt marketing

A Vision And Shine Kft tulajdonában lévő oldalok keresztül történő hírlevél feliratkozás, ingyenes online anyagok letöltése által hozzájárul, hogy az adatait bizalmasan kezelve ingyenes oktatóanyagokat, akciókról, képzési lehetőségekről szóló direkt marketing ajánlatokat küldjünk a részére.

Adatait szigorúan bizalmasan kezeljük, harmadik fél számára nem adjuk ki.

Amikor úgy gondolja több levelet nem szeretne kapni tőlünk, akkor a levélben található leiratkozó gombra kattintva bármikor leiratkozhat a levelekről, vagy elektronikus elérhetőségünkre küldött levélben is jelezheti, hogy nem kíván több levelet fogadni tőlünk.

Vásárlás menete

  1. A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni Webáruházunk termékei közül (tréningek). A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a regisztrációs lapon az adatai megadásával, majd a tovább gombra kattintással adja le a rendelését.
  2. A regisztrációs lap kitöltésénél minden esetben adja meg a számlázási adatokat. (Név és cím)
  3. A szállítási adatok amennyiben eltérnek a megadottól, azt a megjegyzés mezőbe szükséges feltüntetni. (Fizikai termékek esetén – könyv, kép, DVD…..)
  4. Szállítás jelenleg a Magyar Postán keresztül kerül kivitelezésre.
  5. Fizetési módnál válassza ki az ön számára megfelelőt (bankkártya, banki átutalás)
  6. Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Tovább” gombra.
  7. Online bankkártyás fizetés választása esetén a fizetés még ekkor megtörténik. A megrendelés elküldését követően 48 órán belül emailben visszaigazolást kap. Átutalásos fizetési mód választása esetén 24 órán belül levélben kap egy visszaigazolást a rendelésről, ami tartalmazza az átutaláshoz szükséges információkat.

Adatbeviteli hibák ellenőrzése, módosítása

Felhívjuk kedves megrendelőink figyelmet, ügyeljenek az adatok bevitelének pontosságára, hiszen azok alapján kerül számlázásra, illetve kiszállításra a megrendelt termék. Különösen fontos az e-mail cím és telefonszám pontos megadása, ezek hiányában meghiúsulhat a kapcsolatfelvétel és a megrendelés teljesítése. Ha a megrendelést követően nem kap 1-2 órán belül automatikus visszaigazolást e-mailben, kérjük ellenőrizze postafiókjához tartozó tárhely telítettségét, vagy a kéretlen levelek (spam) gyűjtésére szolgáló mappát. A hibásan megadott adatokból származó szállítási problémákért Webáruházunk semmilyen felelősséget nem vállal, az emiatt keletkező költségek teljes mértékben a megrendelőt terhelik.

Ha adatbeviteli hibák miatt tévesen adott meg adatokat (pl. hibás szállítási cím, téves darabszám) és ezt megrendelés leadását követően veszi észre, úgy mindaddig van lehetősége telefonon (+36-70/4250430) vagy e-mailben (info [kukac] visionandshine.hu) lehetősége módosításra, míg a megrendelt termékeket a futárszolgálatnak, illetve személyes átvétel esetén partnercégünknek át nem adjuk.

Adatait a vásárlás teljesítéséig mindenképpen nyilvántartjuk és kezeljük. Vásárlásakor adatai megadása után a szerződési feltételek elfogadásával hozzájárul, hogy hírlevelet küldjünk, amiről bármikor leiratkozhat.

Megrendelések visszaigazolása

Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus felugró üzenetet kap a rendelés beérkezéséről, 24 órán belül pedig visszaigazoló levelet. Átutalás esetén 1 munkanapon belül kap visszajelzést a vásárlás regisztrálásáról és a fizetéshez szükséges adatokról. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét. Amennyiben a visszaigazolás nem érkezik meg, a vásárló mentesül az ajánlati kötelezettség alól. (lásd:az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 6. § (2) bekezdés.)

Tulajdonjogi kikötés

A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!

Áraink
Áraink a rendelés/vásárlás időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a Webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a Webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.
Fizetési feltételek

Webáruházunkban lehetőség van banki átutalásra, bankkártyás fizetésre. Hibásan kitöltött átutalások esetén (nem szerepel vagy rosszul szerepel a rendelési azonosító) nem vállalunk felelősséget a rendelés teljesítésére. Ilyen esetben az átutalt összeget utalási költséggel csökkentve visszautaljuk. Utánvétel esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének.

Banki előreutalás vagy bankfiókos befizetés választása esetén amennyiben a rendelés értéke nem érkezik be számlánkra a rendelés leadásától számított 3 napon belül, figyelmeztető e-mail üzenetet küldünk. Ha a rendelés ellenértéke a rendelés leadásától számított 5 napon belül sem érkezik meg a Vision And Shine Kft. számlájára, úgy a rendelést töröljük, melyről szintén e-mailben értesítést küldünk.
Szállítás
A küldemények kézbesítése, szállítása Magyar Posta által történik. A termék szállítási idejét a termék oldala tartalmazza, valamint a fizetést visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A szállítás időpontjáról bizonyos szállítási módoknál, lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon. Szállítási módok és díjak termékenként külön láthatók. Tréningek esetén nincs szállítási költ

A számlát a leszállított csomag tartalmazza.

A szállítástól elállás

Ha a szerződésben vállalt kötelezettségünket azért nem teljesítjük, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésünkre, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módunkban nyújtani, kötelesek vagyunk erről a megrendelőt tájékoztatni. Kiskorúakkal szerződést nem kötünk. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

Szavatossági információk

Webáruházunkban kizárólag új termékek kerülnek értékesítésre. A termékek eredeti gyári csomagolásban, sértetlenül kerülnek feladásra a címzett részére. A forgalmazott termékekre a vonatkozó jogszabályoknak megfelelően felelősséget vállalunk. Amennyiben a megvásárolt termék bizonyíthatóan már hibásan került kézbesítésre, úgy azt kérésére kicseréljük.

A szavatosságra a Polgári Törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. törvény rendelkezései irányadók, különösen a 305 § – 311/A § rendelkezések. A 305. § szerint az olyan szerződés alapján, amelyben a felek kölcsönös szolgáltatásokkal tartoznak, a kötelezett hibásan teljesít, ha a szolgáltatott dolog a teljesítés időpontjában nem felel meg a jogszabályban vagy a szerződésben meghatározott tulajdonságoknak.

Ptk. 306. § (1) Hibás teljesítés esetén a jogosult

  1. a) elsősorban – választása szerint – kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát, és a szavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget;
  2. b) ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a kötelezett a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének a (2) bekezdésben írt feltételekkel nem tud eleget tenni – választása szerint – megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

(2) A kijavítást vagy kicserélést – a dolog tulajdonságaira és a jogosult által elvárható rendeltetésére figyelemmel – megfelelő határidőn belül, a jogosultnak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kell elvégezni.

Ptk. 306/A. § A jogosult a választott szavatossági jogáról másikra térhet át. Az áttéréssel okozott kárt köteles a kötelezettnek megtéríteni, kivéve, ha az áttérésre a kötelezett magatartása adott okot, vagy az áttérés egyébként indokolt volt.

Ptk. 307. § (1) A jogosult a hiba felfedezése után a körülmények által lehetővé tett legrövidebb időn belül köteles kifogását a kötelezettel közölni. (2) Fogyasztói szerződés esetében a hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt kifogást kellő időben közöltnek kell tekintetni. Ptk. 308. § (3) Nem számít bele az elévülési időbe a kijavítási időnek az a része, amely alatt a jogosult a dolgot nem tudja rendeltetésszerűen használni. A szavatossági jog érvényesíthetőségének határideje a dolognak vagy jelentősebb részének kicserélése (kijavítása) esetén a kicserélt (kijavított) dologra (dologrészre), valamint a kijavítás következményeként jelentkező hiba tekintetében újból kezdődik. (4) Fogyasztói szerződés esetében a fogyasztó a teljesítés időpontjától számított kétéves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényét.

Ptk. 308/A. § (1) Ha a jogosult igényét menthető okból nem tudja érvényesíteni, így különösen, ha a hiba a jellegénél vagy a dolog természeténél fogva a 308. §-ban meghatározott határidőn belül nem volt felismerhető, a szavatossági jogok érvényesítésének határideje a teljesítés időpontjától számított egy év, tartós használatra rendelt dolog esetében három év. Ha a kötelező alkalmassági idő három évnél hosszabb, az igény érvényesítésére ez a határidő az irányadó. E határidők elmulasztása jogvesztéssel jár. (2) Fogyasztói szerződésben az (1) bekezdésben megállapított hároméves határidőnél rövidebb határidő kikötése semmis.

Ptk. 308/B. § A szavatossági igényt a szolgáltatott dolog minden olyan hibája miatt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, amely a megjelölt kellékhiányt előidézte. Ha azonban a jogosult a szavatossági igényét csak a dolognak – a megjelölt hiba szempontjából – elkülöníthető része tekintetében érvényesíti, a szavatossági igény a dolog egyéb részeire nem minősül érvényesítettnek.

Ptk. 310. § Szavatossági jogainak érvényesítésén kívül a jogosult a hibás teljesítésből eredő kárának megtérítését is követelheti a kártérítés szabályai szerint.
Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia, menetének ismertetése

A megrendelő a szerződés megkötésének napjától számított tizennégy napon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette.  Amennyiben a megrendelő elállási jogával élni kíván, akkor az elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatával teheti azt meg. elektronikus úton küldött levél útján(info@visionandshine.hu). Kötelesek vagyunk a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállási nyilatkozat készhezvételétől számított tizennégy napon belül visszatéríteni. Kézhezvételi időpont házhoz szállítás esetében a futártól történő átvétel időpontja, ami a futártól kapott nyugtával igazolható. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy a Megrendelő nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.(Tájékoztatásul közöljük, hogy az elállást határidőben érvényesítettnek tekintjük, ha a fogyasztó az elállásról szóló nyilatkozatát a határidő lejárta előtt elküldi, azaz a tizennegyedik napon közölt elállás is érvényesen közöltnek tekintendő.)

A megrendelő köteles számunkra  a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket.

A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaküldésének közvetlen költségét. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Webáruházunk azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő. A 17/1999. (II.5.) kormányrendelet 5. § d) pontja alapján a fogyasztó nem gyakorolhatja az elállási jogot hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépi szoftver példányára vonatkozó szerződés esetében, ha a csomagolást a fogyasztó felbontotta.

Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia!

Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.

Amennyiben élni kíván elállási jogával, kérjük, jelezze az Üzemeltető adatai résznél bemutatott elérhetőségeink valamelyikén írásban vagy elektronikus úton küldött levél útján. Az elállási jog gyakorlásának postai úton való írásbeli bejelentése esetén annak postára adásának időpontját vesszük figyelembe. Postai úton történő bejelentés esetén kérjük, feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel jelzését, így tudja igazolni a postára adás dátumát. A megrendelt terméket postai úton vagy futárszolgálat segítségével juttassa vissza cégünk székhelyére (1119 Budapest, Andor utca 21.)

Felhívjuk figyelmét arra, hogy DVD vásárlása esetén elállási jogával csak akkor élhet, ha a csomagolást még nem bontotta fel. (Ld.: 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet 5. § d) ill. jelen szerződés 10. pontja) A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően videó kamerával rögzítésre kerül küldeménye kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges, későbbiekben felmerülő jogvita elkerülése érdekében kerül sor.

A termék visszaérkezését követő tizennégy napon belül a megrendelő által megadott bankszámlaszámra visszatérítjük a termék vételárát valamint a kiszállítással felmerült és megfizetett költségeket. (A fogyasztó kifejezett írásbeli kérésére a vételár visszafizetésére postai úton történik.)

Panaszkezelés

Az esetleges panaszok bejelentésére a jelen ÁSZF Üzemeltetői adatokban meghatározott elérhetőségeken van lehetőség. A vásárló panaszát szóban (telefonon +36-70/4250430) vagy írásban jelentheti be (levélben vagy elektronikus levélben – info [kukac] visionandshine.hu). Nem minősül panasznak, ha a vásárló a Webáruház működésével, tevékenységével kapcsolatosan tájékoztatást, állásfoglalást kér. A telefonon vagy elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panaszt a Webáruház egyedi azonosítószámmal látja el.

A Webáruház a szóbeli panaszt lehetőség szerint azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, illetve ha a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, Webáruház a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát a vásárlónak megküldi, egyebekben pedig a következő pont szerint jár el.

A panaszt – amennyiben az előző pont szerinti megoldásra nincs lehetőség – a Webáruház – törvény eltérő rendelkezése hiányában – harminc napon belül írásban megválaszolja. A válaszhoz a Webáruház csatolja a panaszról felvett, a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény 17/A § (5) bekezdése rendelkezése szerinti jegyzőkönyvet is.

A panasz elutasítása esetén a Webáruház írásban tájékoztatja a vásárlót a jogorvoslati lehetőségekről, azaz tájékoztatja arról, hogy panaszával – annak jellege szerint – mely hatóság vagy a békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A tájékoztatásban megjelöli az illetékes hatóság, illetve a Webáruház székhelye szerinti békéltető testület levelezési címét is.

Záró rendelkezések

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. törvény, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II.5.) kormányrendelet és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény rendelkezései az irányadók. Megrendelésének a Webáruházban való rögzítésével elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el a Vision And Shine Kft. általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit. A Vision And Shine Kft. fenntartja a jogot az ÁSZF egyoldalú módosítására. Az ÁSZF módosítása esetén az új szerződési feltételek a Weboldalon közzétételre kerülnek. A módosítás közzétételekor már folyamatban lévő megrendelésekre a megrendeléskori feltételek érvényesek.

ÁSZF hatályos: 2016. január 22. napjától visszavonásig

NAIH – Adatkezelési Nyilvántartási Számok: NAIH-93192/2016. NAIH-95084/2016.NAIH-95085/2016.

NAIH-95085/2016. – webáruház üzemeltetéséhez kapcsolódó adatbázis kezelése http://www.marketingszoftverek.hu – . vásárlók kiszolgálása. ” megnevezésű adatkezelést

NAIH-95084/2016. – direkt marketing – http://www.marketingszoftverek.hu -. ügyfeleknek akciókról e-mail küldése. ” megnevezésű adatkezelést

NAIH-93192/2016. – honlapon történő regisztráció – http://www.marketingszoftverek.hu – . tréningekre, konferenciákra való online regisztráció. ” megnevezésű adatkezelést

Jelen általános szerződési feltételeket az alábbi linken tudja letölteni: http://visionandshine.hu/aszf/

http://visionandshine.hu/wp-content/uploads/2016/03/Általános-Szerződési-Feltételek.pdf